domingo, 21 de febrero de 2010

_Laztana_



Eztarriko korapil sendo hau  -  Este fuerte nudo de mi garganta
nahi nuke askatzea  -  quisiera que se soltara
kantu hau bukatzean  -  al acabar esta canción
Ezagutu zenuen sumendia  -  El volcán que conociste
etengabe su jauzian  -  corriendo el fuego sin parar
itzaltzen doa orain.  -  se va apagando ahora


Aitortzen dut  -  Reconozco
hasieran jolas soil bat zen  -  que al principio era un simple juego
haragiaren gosea  -  el hambre por la carne
mila mozkorren azkena  -  el final de mil borracheras
Barkaidazu, baina oraingo hontan  -  Perdóname, pero esta vez
ni naiz babes eske datorrena  -  soy yo quien viene rogando protección
fideltasunaren ardura  -  la preocupación por la fidelidad
Aldatu naiz  -  He cambiado
zurekin pentsatzeak  -  al pensar en ti
odola irakiten dit  -  me hierve la sangre
ezintasuna dakarkit, zu gabe.  -  me lleva al sinvivir, sin ti 


Inoiz ez dut sinistu amodioan  -  Nunca he creído en el amor
sexuaren indarrak  -  la fuerza del sexo
estali dizkit begiak  -  me ha tapado los ojos
Azkenik niri ere iritsi zait  -  Al final a mi también me ha llegado
sentimendu garaia  -  el momento de los sentimientos
sentitzeko garaia.  -  el momento de sentir


Aitortzen dut ....


Burua galtzen hasi naiz  -  He comenzado a perder la cabeza
inor ez bezela maite zaitudalako  -  porque te quiero como nadie
benetan.  -  de verdad

No hay comentarios:

Publicar un comentario